Несвоєчасне обслуговування, некомпетентне водіння і навіть їзда поганими дорогами – все це впливає на зносостійкість внутрішніх механізмів автомобіля. Кожен автомобіль має свій ¦газорозподільний механізм (скорочено - ГРМ) - тобто механізм управління фазами газорозподілу двигуна внутрішнього згоряння. Ремінь ГРМ - важлива деталь, призначена для з'єднання та синхронізації роботи розподільного валу з колінчастим валом двигуна. Головне завдання ременя полягає в тому, щоб за один поворот розподільного валу, колінвал зробив – два. Завдяки роботі зубчастого газорозподільного ременя вони ніколи не стикаються, але якщо ремінь вийде з ладу, і, наприклад, порветься і зіскочить, то поршень ударяє по відкритому клапану і гне його. Що може призвести до дорогого ремонту! Регламент заміни ременя ГРМ залежить від виробника вашого автомобіля, його моделі та ірок служби самого ременя. Основним чинником для планового ремонту є пробіг автомобіля – від 60 до 100 тис.км.
Для безперебійної роботи двигуна важливо, щоб поршні та клапани працювали синхронно, з певною частотою. Розподільний вал якраз і відповідає за це: відкриває клапан у верхній точці ходу поршня і закриває їх при зворотному ході. Розподільний вал входить у систему газорозподілу двигуна, має певну кількість кулачків, що відповідає числу циліндрів. Ремонт розподільного валу може бути обумовлений наступними дефектами: деформація (биття), знос опорних шийок та знос кулачків.
Шків - фрикційне колесо з ободом або канавкою по колу, яке передає рух приводного ременя або канату. Основне призначення шківів - передача крутного моменту від джерела енергії (електродвигуна) до споживача (редуктор, коробка передач). Заміна шківа колінвала може загрожувати у випадку, якщо шків втрачає початкові механічні властивості. Найбільш поширені проблеми зі шківом пов'язані з його зносом або пошкодженням, розшаруванням або перегрівом. Власне кажучи, дані неполадки видно при візуальному огляді та є ознакою необхідності заміни. Як правило, заміна шківа коленвала може знадобитися при пробігу близько 120 тисяч кілометрів. Після цієї позначки дуже бажано оцінити стан шківа або зробити його превентивну заміну.
Обслуговування всіх перерахованих вище деталей вашого автомобіля – це досить трудомісткий, і складний процес, за доброякісне виконання якого може відповідати фахівець з досвідом роботи та всім необхідним для цього переліком спеціального інструменту. Питання - довірити спеціалісту ремонт своєї машини, або зробити його самостійно - особиста справа кожного автомобіліста, а ось весь перелік необхідного спецінструменту, ви зможете знайти на нашому сайті, за найприйнятнішими цінами.
Фіксатор розподільних валів BMW(N42,N46,N46T), (908G9) Force
Комплектація:
Пристрій для фіксації розподільного валу BMW (N42/N46) (A+B) 119190
Фіксатор колінвала BMW 119190 – використовується для фіксації маховика колінвала в положенні ВМТ (N42/N46/N46T/N62/N62TU/N73)
Регулювальний шаблон распредвала BMW 119290 – регулювальний шаблон для фіксації розподільчого валу (119291/119292/119293).
Натягувач ланцюга BMW 119340 – призначений для натягу ланцюга під час регулювання фаз грм.
Шаблон для фіксації коліс датчиків VANOS 119350. Шаблон виконаний у новому виконанні та також виконує всі покладені ним функції.
Фіксуючий штифт, використовується на наступних модифікаціях двигунів:
M21 / M40 / M42 / M43 / M43TU / M44 / M47 / M47TU / M50 / M51 / M52 / M52TU / M54 / M56 / M57 / M57TU / M57T2 / M60 / M63 / M62VAN / M70 / M73 / S5
Застосовується для моделей:
E87: 118i/120i-N46
E46: 316i/316ti/318i-N42
E90/E91: 318i/320i-N46
E85: Z4, 2.0L-N46
Основні | |
---|---|
Виробник | BMW |
Стан | Новий |
- Ціна: 10 511,60 ₴