Набір фіксаторів для двигунів BMW, Mini, Peugeot, Citroen 1.4, 1.6, 5 пр. (905G12) Force
- В наявності
- Код: 905G12
2 849 ₴
- +380 (99) 073-70-37
- +380 (96) 586-04-84
Несвоєчасне обслуговування, некомпетентне водіння і навіть їзда по поганих дорогах – все це впливає на зносостійкість внутрішніх механізмів автомобіля. Кожен автомобіль володіє своїм газорозподільним механізмом (скорочено – ГРМ) – тобто механізм управління фазами газорозподілу двигуна внутрішнього згоряння. Ремінь ГРМ – важлива деталь, призначена для з'єднання і синхронізації роботи розподільного валу з колінчастим валом двигуна. Головне завдання ременя полягає в тому, щоб за один поворот распредвала, колінвал зробив – два. Завдяки роботі зубчастого ременя газорозподільного вони ніколи не стикаються, але якщо ремінь вийде з ладу, і наприклад, порветься і зіскочить, то поршень вдаряє по відкритому клапану і гне його. Що може привести до дорогого ремонту!Регламент заміни ременя ГРМ залежить від виробника вашого автомобіля, його моделі і від терміну служби самого ременя. Основоположним чинником для планового ремонту служить пробіг автомобіля – від 60 до 100 тис. км.
Для безперебійної роботи двигуна важливо, щоб поршні і клапана працювали синхронно, з певною частотою. Розподільний вал як раз і відповідає за це: відкриває клапана у верхній точці ходу поршня і закриває їх при зворотному ході. Распредвал входить в систему газорозподілу двигуна, має певне число кулачків, відповідне числу циліндрів. Ремонт розподільного вала може бути обумовлений такими дефектами: деформація (биття), знос опорних шийок і знос кулачків.
Шків — фрикційне колесо з ободом або канавкою по колу, яке передає рух приводного ременя або канату. Основне призначення шківів - передача крутного моменту від джерела енергії (електродвигуна) до споживача (редуктор, коробка передач). Заміна шківа коленвала може загрожувати у разі, якщо шків втрачає первинні механічні властивості. Найпоширеніші проблеми зі шківом пов'язані з його зносом або пошкодженням, розшаруванням або перегріванням. Власне кажучи, дані неполадки видно при візуальному огляді і є ознакою необхідності заміни. Як правило, заміна шківа коленвала може знадобитися при пробігу близько 120 тисяч кілометрів. Після цієї позначки вкрай бажано оцінити стан шківа або зробити його превентивну заміну.
Обслуговування всіх перелічених вище деталей вашого автомобіля – це досить трудомісткий і складний процес, за доброякісне виконання якого може відповідати фахівець з досвідом роботи та всім необхідним для цього переліком спеціального інструменту. Питання - довірити фахівцеві ремонт своєї машини, або зробити його самостійно – особиста справа кожного автомобіліста, а ось весь перелік необхідного спецінструменту, ви зможете знайти на нашому сайті, за найбільш прийнятними цінами.
Набір фіксаторів для двигунів BMW, Mini, Peugeot, Citroen 1.4, 1.6, 5 пр. (905G12) Force
Комплектація:
- Фіксатор для утримання фланця кріплення демпфера крутильних коливань. Можна використовувати для ремонту двигунів BMW N12, N14, N40, N42, N45, N46, N52. Пристосування є функціональним аналогом оригінального інструменту BMW 11 9 280. Даний фіксатор використовується з додатковим важелем, оснащеним квадратом ½ дюйма.
- Фіксатор плунжера натяжителя ланцюга ГРМ. Використовується для ремонту двигунів BMW різних модифікацій, таких як M41, M43, M44, M47, M47T2, M47TU, M51, M57, M57T2, M57TU, M62, N40, N42, N45, N46, N47, N51, N52, N53, N54, N62, N73. Функціональний аналог BMW 119280. В набір входить одна шпилька.
- Фіксатор балансирних валів BMW 11 5 140 використовується при демонтажі масляного насоса, а також для встановлення і регулювання ГРМ двигунів BMW N45, N46, N46T.
- Фиксатор балансирных валов BMW 11 9 330. Можно использовать также для ремонта двигателей BMW N40, N42, N45, N46. Дополнительно доступен фиксатор CT-C1292.
- Двигатель модификации N12, N14 также устанавливали на автомобили Peugeot и Citroen (обозначение PSA EP3 / EP6).
- Адаптер с резьбовой частью BMW 11 4 362 не используется во время процедур замены масляного насоса двигателя, данный элемент входит в состав приспособлений CT-F1188, который предназначен для замены вакуумного насоса двигателей BMW модификации N43, N51, N52.
Вы можете получить приобретенный товар в: Харькове, Днепропетровске, Одессе, Донецке, Запорожье, Львове, Кривом Роге, Николаеве, Мариуполе, Луганске, Макеевке, Виннице, Симферополе, Севастополе, Херсоне, Полтаве, Чернигове, Черкассах, Сумах, Горловке, Житомире, Днепродзержинске, Кировограде, Хмельницком, Ровно, Черновцах, Кременчуге, Тернополе, Ивано-Франковске, Луцке, Белой Церкови, Краматорске, Мелитополе, Керчи, Джанкое, Никополе, Славянске, Бердянске, Северодонецке, Алчевске, Павлограде, Ужгороде, Лисичанске, Евпатории, Енакиево, Каменец-Подольском, Константиновке, Красном Луче, Олександрії, Конотопі, Стаханові, Умані, Бердичеві, Броварах, Шостці, Ізмаїлі, Артемівську, Мукачево, Ялті, Дрогобичі, Ніжині, Феодосії, Свердловську, Новомосковську, Торезі, Червонограді, Первомайську, Смілі, Енергодарі, Красноармійську, Калуші, Коростені, Ковелі, Дружківці, Прилуках, Рубіжному, Антрациті, Лозовій, Харцизьку, Стре, Шахтарську, Сніжному, Ізюмі, Новоград-Волинському, Брянці, Димитрові, Борисполі, Жовтих Водах, Іллічівську, Нововолинську, Ровеньках, Лубнах, Білгород-Дністровському, Комсомольську, Новій Каховці, Каланчаку, Скадовську, Фастові, Краснодоні, Охтирці, Марганці, Ромнах, Світловодську.
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
- Ціна: 2 849 ₴