Продавець НьюЛайфСТО розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
999 відгуків
+380 (66) 121-89-99
+380 (99) 073-70-37
+380 (96) 586-04-84
НьюЛайфСТО
  • Тестер герметичності дизельних форсунок із системою COMMON RAIL, фото 3
Тестер герметичності дизельних форсунок із системою COMMON RAIL

Тестер герметичності дизельних форсунок із системою COMMON RAIL

  • В наявності
  • Код: VT01191A

1 596,32 ₴

+380 (66) 121-89-99
  • +380 (99) 073-70-37
  • +380 (96) 586-04-84
Тестер герметичності дизельних форсунок із системою COMMON RAILТестер герметичності дизельних форсунок із системою COMMON RAIL
1 596,32 ₴
В наявності
+380 (66) 121-89-99
  • +380 (99) 073-70-37
  • +380 (96) 586-04-84
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Комплектація

Мірні колби з гнучким шлангом і штуцером — 6 шт.
Мірні мензурки зі штуцером — 6 шт.
24 адаптери для форсунок Bosch-01, Siemens, Denso-03, Delphi та ін.
Паковання: міцний переносний кейс.

Опис

Тестер дає змогу проводити статичний і динамічний тести й побачити об'єм переливу кожної з форсунок у прозорій каліброваній мензурці або колбі, що дає змогу швидко та легко визначити несправну форсунку.
Не вимагає демонтажу форсунок і виявляє їхню несправність щодо нерівномірності «зворотного скидання».
Під'єднується до кожної електромагнітної дизельної форсунки до зворотної гілки зливу палива в бак.
Одночасно дає змогу приєднувати до 6 форсунок.

Застосування

Призначений для використання на більшості систем Common Rail: Bosch, Siemens, Denso і Delphi.
Залежно від модифікації, може використовуватися на двигунах із 4, 6 циліндрами, а також на двигунах V6.
Може використовуватися для тестування комерційних автомобілів, дорожньої, будівельної та сільськогосподарської техніки.
Використовується на більшості двигунів: Iveco, Perkins, Deutz, John Deere&Sisu Diesel.
Порядок роботи

Роз'єднати зворотний паливопровід («зворотний пристрій») від форсунки та приєднати на його місце пристосування з колбами та кріпильною рамою за допомогою прозорих шлангів зі штуцером.
Треба унеможливити потрапляння повітря в від'єднаний зворотний паливопровід.
Перевірити герметичність з'єднань.
Завести двигун.
Спостерігати за кількістю використовуваного палива в мірні мензурки або колби (не допускати переливу). Вимірювання треба проводити до того моменту, поки авто, що надходить, не досягне позначки 1⁄4 від місткості колби або 1⁄2 від ємності мензурки.
У разі справної форсунки різниця в рівні палива, що надійшло, не має становити понад 25%.
Після проведення вимірювань треба відновити раніше від'єднаний зворотний паливопровід.
Перевірити герметичність відновленого з'єднання.

Основні
ВиробникJTC
  • Ціна: 1 596,32 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner