Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Опис
Комплектація
- (A) 15x19 мм (C2) плоский універсальний розширювач.
- (B) 17x17 мм (C4) плоский розширювач для форсунок Delphi/Bosh (BMW, PSA, RENAULT, FORD).
- (C) 17x19 мм (C3) плоский розширювач для форсунок Bosh (Mercedes BENZ CRD).
- (D) 17x21 мм (C1) кутовий розширювач для FIAT, IVECO.
- (E) 17х17 мм (120°) (C5) кутовий розширювач для FIAT, IVECO, FORD.
- Тримач-напрямна для розверток;
- Т-подібна ручка;
- Оправа;
- Шестигранний ключ для болта фіксації розгортання на тримачі.
Опис
- Застосовується для притирання сідниць форсунок дизельного двигуна для щільного прилягання нових форсунок.
- Притирка знижує ризик "прорва газу", який виникає через накопичення нагару під форсункою, а також допомагає уникнути подальшої корозії металу.
- Застосовується для всіх сучасних дизельних двигунів типу common rail.
- Унаслідок використання інструменту проводиться очищення сідла форсунки від нагару, згладжуються мікронеровності, і забезпечується герметична посадка форсунки.
Порядок роботи
- Вибрати фрезу необхідного типу та діаметра;
- Зібрати інструмент — надіти фрезу на тримач-напрямну та зафіксувати за допомогою болта (закручується шестигранником);
- Вставити інструмент у гніздо форсунки;
- За допомогою ріжкового ключа або Т-подібної ручки кілька разів прокрутити інструмент із боку в бік, водночас на інструмент необхідно докладати невелике зусилля, спрямоване вниз;
- Завершити обробку у разі появи матового металічного блиску на сідлі форсунки (зазвичай для цього потрібно кілька прокручування, а вся операція займає не більш ніж хвилину).
Основні | |
---|---|
Виробник | JTC |
- Ціна: 4 345,88 ₴