Опис
Характеристики
Інформація для замовлення
Застосовується для вимірювання компресії дизельних двигунів.
Застосування
- BMW, Citroen, Fiat, Ford, Isuzu, Land Rover, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault, Rover, Seat, Toyota, Volkswagen, Volvo та інші автомобілі.
Принцип роботи
- Під час під'єднання приладу до циліндра (через свічковий отвір або отвір для форсунки) тиск подається через відкритий запірний клапан на манометр, а в моменти падіння тиску (під час руху поршня до НМТ) клапан закривається, зберігаючи тиск у трубці компресометра. Це дає можливість оцінювати тиск, який виникає в камері згоряння на дуже короткий проміжок часу. Після вимірювання тиск у трубці скидається на кнопку, і стрілка манометра встановлюється на нульове ділення шкали.
За допомогою вимірювання компресії можна визначити відразу кілька основних параметрів і показників двигуна внутрішнього згоряння:
- Стан деталей циліндро-поршневої групи та газорозподільного механізму (зокрема компресійних кілець, дзеркала циліндра, клапанів, наявність пошкоджень головки та ГБЦ тощо). Однак конкретну причину витоків повітря визначити так неможливо — потрібно проводити ретельнішу перевірку, а іноді розбирання двигуна та огляд;
- Вірність установленню фаз газорозподілу.
Технічні характеристики
- Манометр із двома шкалами 0-1000 фунтів, 0-70 барів із системою швидкого з'єднання.
- Форсунки, комплект ущільнень і шайб, перехідник 90 градусів і затискна пластина.
- Перехідники свічок розжарювання M10, M12, M14, а також перехідник дизельної форсунки M20.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | JTC |
- Ціна: 1 618,76 ₴