Несвоєчасне обслуговування, некомпетентне водіння і навіть їзда по поганих дорогах – все це впливає на зносостійкість внутрішніх механізмів автомобіля. Кожен автомобіль володіє своїм газорозподільним механізмом (скорочено – ГРМ) – тобто механізм управління фазами газорозподілу двигуна внутрішнього згоряння. Ремінь ГРМ – важлива деталь, призначена для з'єднання і синхронізації роботи розподільного валу з колінчастим валом двигуна. Головне завдання ременя полягає в тому, щоб за один поворот распредвала, колінвал зробив – два. Завдяки роботі зубчастого ременя газорозподільного вони ніколи не стикаються, але якщо ремінь вийде з ладу, і наприклад, порветься і зіскочить, то поршень вдаряє по відкритому клапану і гне його. Що може привести до дорогого ремонту!Регламент заміни ременя ГРМ залежить від виробника вашого автомобіля, його моделі і від терміну служби самого ременя. Основоположним чинником для планового ремонту служить пробіг автомобіля – від 60 до 100 тис. км.
Для безперебійної роботи двигуна важливо, щоб поршні і клапана працювали синхронно, з певною частотою. Розподільний вал як раз і відповідає за це: відкриває клапана у верхній точці ходу поршня і закриває їх при зворотному ході. Распредвал входить в систему газорозподілу двигуна, має певне число кулачків, відповідне числу циліндрів. Ремонт розподільного вала може бути обумовлений такими дефектами: деформація (биття), знос опорних шийок і знос кулачків.
Шків — фрикційне колесо з ободом або канавкою по колу, яке передає рух приводного ременя або канату. Основне призначення шківів - передача крутного моменту від джерела енергії (електродвигуна) до споживача (редуктор, коробка передач). Заміна шківа коленвала може загрожувати у разі, якщо шків втрачає первинні механічні властивості. Найпоширеніші проблеми зі шківом пов'язані з його зносом або пошкодженням, розшаруванням або перегріванням. Власне кажучи, дані неполадки видно при візуальному огляді і є ознакою необхідності заміни. Як правило, заміна шківа коленвала може знадобитися при пробігу близько 120 тисяч кілометрів. Після цієї позначки вкрай бажано оцінити стан шківа або
Набір фіксаторів распредвала VW, AUDI 1.4, 1.2 FSI (RMES220) - Набір дозволяє зручно і оперативно провести зняття і заміну распредвала, ланцюг розподільного валу, перевірити її натяг.
Комплектація
- Аналог фіксатора распредвалів VAG T10171
- Фіксатор коленвала VAG T10340.
- Стопор T20046 для плунжера натяжителя.
- Аналог стійки під індикаторну головку T10170.
- Кейс для зберігання і транспортування.
- Рекомендуємо використовувати з позицією 5501 JTC.(Пкупляються окремо)
Застосування
- Моделі:
- VOLKSWAGEN: Polo, Golf, Golf Plus, Jetta, Eos, Scirocco,Tiguan, Touran, Passat (02-11)
- AUDI: A1, A3 (03-11)
- SEAT: Ibiza, Leon, Altea/XL (07-11)
- SKODA: Fabia II, Octavia II, Roomster, Suberb II (04-11)
- Тип двигателя:
- 1.4 FSI - AXU, BКG, BLN
- 1.4 TFSI - BLG, BMY, BWK, CAVA, CAVB, CAVC, CAVD, CAVF, CAXA, CAXC, CDГA
- 1.6 FSI - BAG, BLF, BLP, BTS
Основні | |
---|---|
Виробник | Audi |
Стан | Новий |
- Ціна: 951 ₴